Pages

 photo sddf_zps85c1ecb0.jpg

Inilah Punca Pemergian Budak 11 Tahun Ini Mendapat Tunduk Hormat Dari Pasukan Doktor [Video]



Inilah Punca Pemergian Budak 11 Tahun Ini Mendapat Tunduk Hormat Dari Pasukan Doktor [Video]

Doktor di Shenzhen, China memberi tunduk hormat ke atas pemergian seorang kanak-kanak lelaki berusia 11 tahun yang meninggal dunia akibat tumor otak awal bulan ini.

Sebelum meninggal dunia, budak lelaki yang berani ini ingin memastikan pemergiannya akan dapat memberi kesan dan bantuan untuk pesakit lain supaya menjadi sihat tidak sepertinya.

Hanya selepas lapan jam pemergian beliau, beliau menyelamatkan beberapa nyawa melalui pendermaan organ buah pinggang dan hati beliau, dan juga penyelidikan perubatan lain.

Keluarganya menjelaskan bahawa dia mahu menyelamatkan orang lain daripada mempunyai rasa sakit yang dia alami dari penyakitnya dan "dapat hidup dengan cara yang lain.

" Keluarganya juga bercakap tentang sekiranyai a masih hidup, kanak-kanak itu mahu menjadi doktor. Dia hanya mahu membantu orang lain.

Mengetahui bahawa ianya tidak akan berlaku, dia melihat ini sebagai pilihan yang terbaik seterusnya dalam membantu pesakit lain hidup dan sihat. Mereka yang menerima sumbangan beliau pasti akan bersetuju.



No comments: